2009. július 3., péntek

pénz meg álom meg galícia

tegnap amúgy megkaptuk a pénzt (!), az ösztöndíjat
már amúgy előre látom, hogy kevés lesz
elég drága itt az élet
az egy dolog ha szállás az relatíve olcsó, no de a kaja, a pia, stb..
mind1, majd csak lesz valahogy
most egyelőre élvezem az életet, mást nem tehetek
amúgy a pénz megszerzése előtt is volt egy fura álmom:
"álmomban találkoztam apukámmal, aki kivett a bankból 3000 dollárt (Ami csak azért volt vicces, mert a kezében eurót és forintot tartott, részletkérdés.) tehát apánál volt 3000 dollár és abból akart nekem adni, az utcán… kezében a kötegpénzzel odajött egy öreg, hajléktalan nő, hogy adjon neki apa pénzt (én persze mondtam korábban apával, hogy menjünk máshova elintézni a bizniszt, főleg h a rendőrök is figyeltek)

szóval odajött az öreg nő, és próbálta kiszedni apa kezéből a köteg pénzt, és magas, erős öreg nő volt. de persze nem sikerült neki. haha

meg álmodtam még furákat

ja igen, hogy megkaptuk az ösztöndíjat, amit valamiért a telefonkártyámra töltöttek rá (yoigo)"

nevetséges az életem, tudom

ja, amúgy tegnap írtunk szintfelmérőt, és ma elkezdődött a móka

volt megnyitó is, ami után kajáltunk meg piáltunk (délután 1kor!), finom riojai bort

tartom magam a kijelentésemhez, hogy "jó lesz ez itt!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése