2009. július 22., szerda

kesze-kusza bejegyzés

először is köszönöm a mecénásaimnak a hozzájárulást a kintlétemhez:) (mindig is tudtam, hogy van pár angyal az életemben, aki vigyáz rám :D )
másodszor igazán mély elnézéseket kérek azoktól, akiknek azt mondtam, hogy itt majd lehet rólam tudni és nem írok..
szóval eléggé gyorsan telik az idő, jövő héten vasárnap már otthon leszek
nem mondom hogy várom, azt sem hogy sajnálom
mivel már több mint egy hete betegeskedem ideje hazamenni, főleg, hogy tegnap voltam dokinál, aki kért nekem labort, de mivel annyira lelkes, hogy mindenfélére kivizsgálnak, az eredmény 12-14 nap múlva érkezik meg
és mivel nem tudott mit mondani, hogy mi lehet velem nem adott gyógyszert...no comment
mind1, amúgy már jobban vagyok, de az időjárás bosszant, 2 napja esik
de olyannyira, hogy ma reggel konkrétan arra ébredtem fel, hogy szakad az eső, a hangjára (ok, tetőtéri lakás, no de akkor is..)
szóval ez van
amúgy az egyetem csodás, meg az emberek is, a kajáról nem is beszélve, meg az olcsó ruhákról
viszont ami meglepő, hogy itt a turkáló (1db-ot taáltam) drágább, mint a normál bolt, és NAFTALINA a neve (Ez legalább kreatív)

jut eszembe, tisztelt hallgatóság (olvasóság)!
ha valaki tud szakmai gyakorlati helyet, projektmenedzsment területen, aki szóljon, köszi :)
pár kép:
a boliviai csoporttársnőmmel, aki amúgy olaszországban él, valeriával


cristián (chile), asia meg én, valahol a világ tetején


na vajon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése