2009. július 28., kedd

itthonról otthonra

még pár nap, aztán megyek hazafelé
kedvem is van, meg nincs is
utálom az utazásos részét a dolognak, hogy össze kell pakolni (begyűrni a cuccaimat, hogy minél kevesebb helyet foglaljanak el), aztán az utolsó rohamos, "ó te jó ég senkinek sem vettem semmit (és úgy fest hogy már nem is fogok)" aggodalom, meg "jaj, itt vagyok egy hónapja és alig néztem meg valamit a városban, gyorsan le kell fényképezni mindent" pánikbetegség

mindezekkel együtt ma tanulok mert holnap reggel záródolgozat és este 10kor találkozunk egy csoportos vacsora miatt (ami valljuk be nem fog túl hamar véget érni)
biztos jó lesz, de azért nem ártana jól megírni ezt a holnapi "zh-t"
a kiselőadásomat még mindig nem tartottam meg, mert tegnapra nem volt kész, ma meg már nem volt idő
nem bánom, mert lehet így legalább még pofozgatni
na ennyi per pillanat
ja igen, kérdezték már többen is: úgy fest, hogy vasárnap még budapesten maradok és csak hétfőn megyek haza, miután levadásztam az egyetemeim tanulmányi hivatalait
szóval, ha jó az idő, meg a lesz kedv akkor szerintem a gödör környékén fellelhető leszek
de persze ez még nem biztos
ez még messze van
na megyek tanulni
csók otthonra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése