2009. július 1., szerda

:D

ma reggel (13 óra magasságában) lementem a boltba (Día), előtte ült egy hajléktalan és valami cigiszerű dolgott tartott a kezében
eszembe jutott, hogy én azt álmodtam, hogy kiveszek egy dobozból egy szál cigi és szivar között (nem szivarka) lévő dolgot, cigi, csak szivarnak néz ki, mind1
rá akarok gyújtani, de belseje (mint egy ceruzából a bele) kicsúszik, úgyh elteszem

(szerintem ez azzal álhat kapcsolatban, hogy a kedvenc szemceruzámból nemrég kicsúszott a bél, és letörött egy darabka, de az is lehet, hogy csak az unicum dolgozott bennem)

a másik amire a díában jöttem rá ma délután, hogy azt álmodtam (?!vagy valóban megtörtént velem egy másik dimenzióban), hogy kagylós szendvicset eszem, fogom a pant (kenyér), kettévágom, megkenem egy kis vajkrémmel, aztán fogom a nagy kagylót, szétszedem és vannak benne kis kagylók (hosszúkás, fekete, ennek is van héja), azokat elhelyezem a kenyér egyik oldalán, majd ráhajtom a másikat és beleharapok, ropog a fogam alatt, de fincsi

konklúzió: a tudatalattim kagylóra vágyik
konklúzió továbbgondolása: megadom majd neki ezt hamarosan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése