2009. július 7., kedd

iskola

az iskoláról (egyetem) szerintem eddig még nem sok semmit írtam
szóval azt kell tudni, hogy reggel fél10től fél délig van a reggeli óránk (clases teóricas), aztán déltől van egy ú.n. "conferencia", aztán kaja, pihi, ki, mit akar, majd délután 4től fél6ig van egy másik óra (clases prácticas)
nem mondom, hogy unatkozom
sőt!
jók az órák, érdekesek
jók a tanáraim, kedvesek
sokat tudnak, jól magyaráznak, nem félek beszélni az órán (mert amúgy olyan kis félénk lányka vagyok, mint azt gondolom mindenki tudja, és amúgy tényleg(!))
szóval első körben amikor bepakoltak az elemental 2 csoportba egy picit csalódott voltam, de azt nem tagadom, hogy nem voltam meglepődve, mert bár a birtokos bigyókat tudom ,meg tudok fogalmazást írni, alapvető hiányosságaim voltak még akkor (csüt. délután), mint például, egyes szám-->többes szám, hímnem-->nőnem, blablabla
szóval végül ide kerültem és nagyon szeretem ezt a csoportot, meg a tanárokat is
nemzetiségek szerint a csoportban van: brazil, orosz, indonéz, egy marokkói és egy orosz, akik lisszabonban laknak, aztán van még bolíviai, görög, amerikai (usa), spanyol, magyar (én), meg még ki tudja mi minden, ami nem jut most az eszembe
szóval elég vegyes a társaság, vicces
a korosztályokról nem is beszélve


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése