2009. június 30., kedd

jamás con la iberia (después de regresar a madrid)

igen, az előző postban már utaltam arra, hogy egy (pontosabban 2) kis kellemetlenség ért

szóval: az iberiás jegyemet apa vette meg nekem on-line, így volt egy elektronikus jegyem, amit kb minden társaságnál lazán elfogadnak a reptéren, be tudsz vele checkolni, meg minden

no de nem az iberiánál(!), itt kérlek szépen, kedves olvasó, nálad kell, hogy legyen a bankkártya, amivel fizettél
na már most gondoljunk bele okosan, ha most odanyomtam volna az orruk elé, apukám bankkártyáját és jobb esetben még a személyiét is vajon mit mondtak volna? hogy ok, mehetsz előre?
nem hiszem
mind1, végül miután szétbőgtem magam (az az igazi bőges, amikor a taknyod-nyálad egybefolyik) újra megvettem a repjegyemet (amivel alapesetben nem lenne probléma, ha lenne pénzem..na, viszont most fizettem 70,88eurot, úgy h volt nálam összesen 80...ez így valljuk be elég kínos)

szal végül csak sikerült felszállnom a gépre

gondoltam , 1 óra és ott/itt vagyok, aztán szép és jó lesz minden

de az iberia nem szeret engem (biztos a szinem miatt, mert rasszisták ők is..), szóval a csomagom nem érkezett meg
újra beállhattam az ügyfélszolgálati pulthoz, hogy hello, nincs meg a csomagom..

elvileg ma megjön
addig shopingolok, ugyanis az axa majd ad pénzt, juhéj

vicces

rem. ennyi szerencsétlenkedés után, már nem jön több (legalább a madridba tartó visszaiberiámig)

2 megjegyzés: